Pierwszy butik Omegi w Polsce
Od 24 września Polska może się pochwalić pierwszym oficjalnym butikiem marki Omega. Okazały, dwupiętrowy salon otwarto w Warszawie przy Placu Trzech Krzyży.
Z tej okazji Polskę po raz pierwszy odwiedził prezydent Omegi Stephen Urquhart. Wraz z towarzyszącym mu Gaëlem Valladem (Country Managerem Swatch Group Polska) oraz Maxime Gourgouillatem (dyrektorem butiku) uroczyście dokonali inauguracji działalności salonu.
Sam „dom Omegi” – jak nazywa go marka – jest dość imponujący. Łącznie ponad 200 metrów przestrzeni, na której – w prawdziwie luksusowej atmosferze – można dokonywać zakupów zegarków, biżuterii i skórzanych akcesoriów. Warto dodać, że dostępna do sprzedaży kolekcja jest naprawdę bogata. Znajdziemy w niej nie tylko popularne bestsellery w wielu różnych wariantach, ale także sporo egzemplarzy z limitowanych edycji. Z pewnością to dobra wiadomość dla kolekcjonerów. Wreszcie – bez konieczności podróży za granicę – można będzie obejrzeć i kupić choćby Omegę De Ville Tourbillon z klatką wirującego balansu umieszczoną efektownie w samym centrum tarczy.
Wydanie ponadprzeciętnej sumy na nowy czasomierz to okoliczność warta specjalnego traktowania – i o to również zadbała Omega. Na pierwszym piętrze butku znalazła się strefa VIP, w której w przyszłości mają się także odbywać wyjątkowe wydarzenia, przygotowane z myślą o miłośnikach marki.
Otwarcie jednego z największych w Europie butików Omegi w Warszawie sugeruje, że zegarki mechaniczne w naszym kraju znajdują coraz liczniejsze grono nabywców. Czy tak jest w rzeczywistości przekonacie się już wkrótce, podczas publikacji wywiadu, który tego dnia udało mi się przeprowadzić z prezydentem marki z Biel – Stephenem Urquhartem.